Reportáž z Velké ceny Bohumila Staši od Tomáše Gescheidta 4.10.2022

Reportáž z Velké ceny Bohumila Staši od Tomáše Gescheidta
Druhý ročník podzimní Velké ceny Bohumila Staši se konal v termínu 30. září až 2. října 2022. Závod se jel pod hlavičkou Českomoravské asociace motocyklového sportu CAMS jako mezinárodní šampionát Alpe Adria, díky tomu přicestovali někteří známí piloti. Závod se rovněž jede jako přebor CAMS na přírodních okruzích a přebor Slovenska.

Navázal se vztah mezi Českomoravskou asociací motocyklového sportu a motocyklovou unií Alpe Adria a Autoklubem České republiky, také v roce 2023 uvidíme v Brně dva špičkové závody mezinárodního šampionátu Alpe Adria. Závod organizoval Road Racing Clubu ze Dvora Králové nad Labem pod řízením Petra Civína.

Ze čtyř titulů mezinárodního šampionátu Alpe Adria získali čeští piloti tři – Vojtěch Schwarz v kategorii AA STK600, Karel Pešek v kategorii AA STK 1000 a Michal Filla v kategorii AA SBK. Je to velký úspěch české motocyklové silnice.

„Pro závodníky i diváky je to velmi atraktivní závěr motocyklové sezóny. Ze zaplněných startovních listin je vidět, že si velké finále nikdo nechce nechat ujít. Spojení s Alpe Adrií na atraktivitě tohoto podniku pochopitelně ještě přidává a jsem přesvědčena, že se znovu můžeme těšit na spoustu napínavých momentů,“ říká předsedkyně představenstva společnosti Automotodrom Brno Ivana Ulmanová.

Přítomni byli českoslovenští veteráni, z nichž řada se pyšní tituly mistra ČSSR – Pavol Dekánek, Bedřich Fendrich, Marek Morávek, Miloš Sedlák, Jan Dobiáš, Jiří David, Kamil Hrušecký, Václav Rathouský a Dušan Petr.

Součástí závodu byly třídy kategorie Klasik, kategorie Superstock 600 a AA STK 600 (do 600 ccm), kategorie Supermono a 400SSP, kategorie nad 600ccm CAMS, kategorie Supertwin, SSP 300 a AA SSP 300, kategorie Superbike (nad 600 ccm), AA SBK, Superstock 1000 a AA STK 1000 a kategorie 125 SP, 125 GP, 250 Open a Moto3. V jednotlivých kategoriích se konaly 2 závody, první v sobotu a druhý (o trochu delší) v neděli.

Závody „měřila“ časoměřičská firma Sport Timing Slovakia. Všechny závody měly kvalitní úroveň a zúčastnili se jich piloti z České republiky, ze Slovenské republiky, z Polska, z Německa, z Rakouska, z Velké Británie, z Holandska, z Francie, z Rumunska, ze Slovinska, z Chorvatska a z Turecka.

V průběhu závodů bylo příznivé počasí, pouze v sobotu navečer se spustil déšť. Závod kategorie 125 SP, 125 GP, 250 Open a Moto 3 musel být po 3. kole přerušen červenou vlajkou a musel být v neděli restartován.

Kategorie Klasik
Sobotní závod se jel na 6 kol, v neděli na 8 kol.

Německý závodník Chris Meyer startuje s číslem 122, protože se 22. listopadu 1971 narodil. Na stroji Morbidelli v kategorii Klassik 175 vyhrál oba dva závody. V sobotu vyhrál před Jaroslavem Mrhálkem (Benelli), v neděli před Jiřím Kolářem (Ahra 125) a před Mrhálkem (Benelli).

V závodě Klasik 250 vyhrává oba závody Jaromír Tázler před Milanem Bangou (oba Yamaha), Tomášem Krajčím (ČZ) a Petrem Petružálkem (Yamaha).
Závody Klasik v třídě do 350 cm3 ovládají stroje Yamaha, které obsadí v sobotu prvních šest a v neděli prvních osm míst. V sobotu i v neděli vítězí Richard Peers-Jones před Peterem Howarthem (oba z Velké Británie) a Vítězslavem Hatanem. Richard Peers-Jones ve druhém závodě nedokáže měnit rychlosti a první kolo dokončí jako 18., pak se jeho motocykl vzpamatoval a v 6. z 8 kol je opět na čele. Vítězslav Hatan v neděli po první kole vede, pak jej předjíždí Peter Howarth, za kterým Hatan dojíždí do cíle o 0,233 sekundy. V sobotním tréninku Hatan propálil píst a vůbec nevěděl, jestli bude startovat, s výsledkem je naprosto spokojen. Páté místo obsadí v obou závodech Šárka Schmidtová z týmu Yamaha Lomas, která 8. července 2022 utrpí na Slovakiaringu vážné zranění. Její manžel David obsadí v sobotu šesté a v neděli sedmé místo.

Sobotní závod Klasik 500 vyhrál Leoš Hlaváček (Honda 500) před Liborem Dokulilem na motocyklu Suzuki TR500, ročník 1968 a Ondřejem Mrázem (Honda Drixton). V neděli vybojoval vítězství Mráz před Hlaváčkem a Dokulilem.

Oba závody Klasik 750 vyhrál suverénně jedoucí Jan Čížek na stroji Ducati 851 WSBK. V sobotu byl druhý Marek Stibor ((Kawasaki) a třetí Michal Špaček (Ducati 851 SBK), v neděli byl druhý Michal Špaček a třetí Jan Gvuzd (Suzuki 750).

Nejrychlejší kolo zajíždí v sobotu časem 2:27,039 sekundy a v neděli časem 2:29,869 sekundy Jan Čížek.

Kategorie STK600 a AA STK600 (do 600 ccm)

Závod v sobotu se jel na 7 kol, v neděli na 12 kol.

První závod v sobotu musí být ve 2 kole přerušen červenou vlajkou po haváriích Jakuba Horyny (Suzuki) a polského pilota Bartolomieje Cabaly (Yamaha YZF-R6).

Do finále šampionátu Alpe Adria nastoupil Vojtěch Schwarz na Yamaze YZF-R6 s velkým náskokem. V sobotním závodě AA STK600 skončí čtvrtý za Enzo Boulomem z Francie, Kadirem Erbayem z Turecka a Gergö Molnárem z Maďarska – všichni na stroji Yamaha YZF-R6. V neděli skončí na stupni vítězů, protože skončí třetí za Boulomem a Molnárem. Titul šampiona Alpe Adria získává s 214,5 bodu před Rumunem Denisem Braescu Muresanem (141,5) a tureckým pilotem Kadirem Erbayem (118).

Do kategorie STK600 se přihlásí Petr Svoboda na motocyklu Yamaha YZF-R6. Co říká výsledkům, které docílí ve světovém šampionátu World SBK? „V týmu Accolade Smrž Racing jsem startoval na stroji Kawasaki Ninja 400 v kategorii Supersport 300 a některé výsledky byly výborné. S týmem jsem domluven, že v roce 2022 už nepojedu. Co se týče svezení na ´yamaze´ při Velké ceně Bohumila Staši, je to pro mne trénink do budoucnosti.“ Trénink se mu rozhodně vyplácí, protože první i druhý závod kategorie STK600 a AA STK600 vyhrál o 0,203 resp. o 0,192 sekundy před francouzským pilotem Enzo Boulomem, který si připsal dvakrát 37,5 bodu za vítězství v AA STK600.

K favoritům patří také Michal Prášek, který dostal nabídku ke startu s Yamahou YZF-R6 od vedení stáje Wepol v kategorii STK600. „Na motocyklu jsem se v tréninku učil, na podobné motorce jsem jel šampionát CEMC, který jsem v roce 2013 vyhrál. Zatím nejsem schopen zajet časy jako v roce 2013, asi jsem trochu těžší,“ konstatuje Michal Prášek. V závodech STK600 obsadí třetí resp. druhé místo, když hlavně ve druhém závodě motorka nestačí co do výkonu.
K favoritům patří Jonáš Kocourek, který ještě loni vybojoval 5. místo v Northern Talent Cupu. „Nová kategorie se mi velmi líbí,“ říká Jonáš Kocourek. „Od loňského roku jsem nabral výšku, závodím na Yamaze YZF-R6 z roku 2019.“ V závodě STK600 startuje z pole position a obsadí páté resp. třetí místo.
K favoritům patří Marek Červený. „Kategorii Supersport jsem jezdil velice mlád, bylo to v roce 1996 až 1999,“ konstatuje Červený. „Teď jsem se k ´supersportům´ vrátil. Jedu je po letech poprvé, protože provoz je výrazně levnější.“ Červený má motocykl Yamaha YZF-R6, ročník 2018 a letos na něm získal titul IRRC - mimochodem, šlo již o třetí titul. Na Velké ceně Bohumila Staši získává Červený šesté resp. páté místo v kategorii STK600.
Matěj Vít závodí s Yamahou YZF-R6 a obdiv zaslouží za závod v Dymokurech, který je jeho domácím závodem a který vyhrál o zlomek sekundy před Markem Červeným. Vít: „V Dymokurech mi to vyšlo, ale já bych se rád dostal na stejný čas, jako letos při Jarní ceně Brna. Zatím se mi to nedaří.“ Vít obsadí sedmé resp páté místo v kategorii AA STK600 a časem za Jarní cenou zaostane.

V kategorii AA STK600 zvítězí v sobotu Francouz Enzo Boulom před tureckým pilotem Kadir Erbayem a Maďarem Gergö Molnárem, v neděli vyhraje Boulom před Molnárem a naším šampionem Alpe Adria Vojtěchem Schwarzem – všichni na Yamaze YZF-R6. V kategorii STK600 vyhraje v sobotu Petr Svoboda před Thomasem Stinglem a Michalem Práškem, v neděli je pořadí Svoboda, Prášek a Kocourek (rovněž všichni na Yamaze YZF-R6).
Nejrychlejší kolo zajel v sobotu časem 2:07,966 sekundy Petr Svoboda, v neděli časem 2:07,820 sekundy francouzský pilot Enzo Boulom.


Kategorie SuperMONO, 400SSP a WSBK 1996

Sobotní závod se jel na 6 kol, v neděli se jelo 11 kol.

V kategorii SuperMONO vyhrává sobotní závod Ladislav Vojtko (HKR 690 KTM) před Davidem Řezáčem (HDR) a Liborem Kamenickým na stroji Mali Ahra 800, který má v neděli poruchu na svém stroji a nemůže odstartovat. Nedělní závod vyhrává David Řezáč (HDR) před Petrem Kovářem (KTM Duke 690R) a Honzou Hukem (KTM 690).

V kategorii 400SSP zvítězí v obou závodech Milan Hanzalík na stroji Kawasaki ZXR400. V sobotu má zdatného soupeře v Danu Vysloužilovi (Honda RVF400), nad kterým vyhrává o 0,358 sekundy, třetí je Patrik Horák (Kawasaki ZXR400). V neděli se o druhé místo utkají Patrik Horák s Danem Vysloužilem, mezi nimiž je rozdíl 0,020 sekundy).

V kategorii wsbk1996 zvítězí v sobotu i v neděli Miroslav Medek (Ducati 916) před Petrem Kunzem (Honda CBR600) a Radimem Bažantem (Suzuki GSXR).
Nejrychlejší kolo zajede v sobotu časem 2:21,533 sekundy Ladislav Vojtko, v neděli časem 2:23,483 sekundy Miroslav Medek.

Kategorie nad 600ccm CAMS

Sobotní závod se jel na 7 kol, v neděli na 12 kol.

Oba závody vyhrává Michal Prášek na stroji BMW S1000RR s tím, že v neděli se dostal do vedení až v posledním dvanáctém kole a vyhrál o 0,199 sekundy před Karlem Peškem (Kawasaki ZX10R), třetí byl v neděli Jiří Šustr na motocyklu Yamaha R1 se ztrátou 0,377 sekundy. V sobotu byl druhý Jiří Šustr o 0,188 sekundy před Karlem Peškem.

Nejrychlejší kolo zajede v sobotu časem 2:05,407 sekundy Michal Prášek, v neděli časem 2:05,796 sekundy Karel Pešek.

Kategorie SuperTwin, SSP 300 a AA SSP 300

Závod v sobotu se jel na 6 kol, v neděli na 11 kol.

V kategorii AA SSP 300 vyhrál v sobotu italský pilot Guido Berselli na stroji Kawasaki a získává titul šampióna Alpe Adria přesto, že v neděli skončí až pátý. Výborně zajela Adéla Ouředníčková na stroji Kawasaki 400: v sobotu skončí čtvrtá a v neděli získá pódium, když skončí třetí za Chorvatem Karlo Grsičem (Kawasaki) a polským pilotem Mateuszem Molikem na stroji Yamaha YZF-R3. „Ve Schwantzově zatáčce chvíli prší a musela jsem jet opatrně. Škoda jezdců, kteří jeli o kolo zpět, mohla jsem být o něco rychlejší,“ říká Ouředníčková, která sa Mateuszem Molikem zaostala o pouhých 2,056 sekundy. Sedmá místa v obou závodech AA SSP 300 vybojuje David Filipín na stroji Kawasaki Ninja 400.

Oba závody kategorie SSP 300 vyhrává Slovinec Gašper Hudovernik na stroji Yamaha R3.

V kategorii TWIN startuje Jan Markalous na stroji Kawasaki ER6. Markalou vede v Mistrovství České republiky na přírodních okruzích o 37 bodů (165:128) před Janem Nehasilem na stejném motocyklu. „V soutěži je výborný Polák Jacek Molik na Suzuki SV650, který dvakrát vyhrál Jarní cenu Brna, dobře jedou také ostatní piloti. Zvolím taktiku, že si budu hlídat celé pole pilotů,“ říká Markalous, který vyhrál sobotní závod Podzimní Velké ceny Bohumila Staši před Stefanem Holzem a polským pilotem Jackem Molikem – oba na stroji Suzuki SV650. Nedělní závod kategorie TWIN vyhrál Polák Jacek Molik před Janem Nehasilem (Kawasaki ER6) a Markalusem. “V neděli se mi nejelo dobře, nemohl jsem se dostat do tempa a udělal jsem několik chyb,“ konstatuje Jan Markalous, jemuž se podaří získat titul v Mistrovství České republiky na přírodních okruzích.

Veronika Hankocyová v kategorii TWIN má stálé ráda spíše přírodní okruhy než autodromy. Startuje s číslem 53 a ptáme se, jak k němu přišla. Hankocyová: „Moje oblíbené číslo je 5, narodila jsem se v pátek 5. dubna a s tímto číslem jsem odjela úvodní závody. Číslo 53 mi bylo přiděleno v Irsku a už mi zůstalo.“ Hankocyová má k dispozici dva motocykly Aprilia RS660 s tím, nový stroj teprve testuje. Veronika zajela vynikající závody a skončí v sobotu desátá a v neděli sedmá.

Nejrychlejší kolo zajíždí pilot v kategorii TWIN – v sobotu časem 2:18,631 německý pilot Stefan Holz a v neděli časem 2:18414 sekundy Polák Jacek Molik.

Kategorie Superbike, AA SBK, Superstock 1000 a AA STK 1000

Sobotní závod byl vypsán na 7 kol, v neděli se jelo 12 kol.

Michal Filla z týmu MK SPARK RT Serbia na motocyklu Ducati Panigale V4R vyhrál oba brněnské závody Velké ceny Bohumila Staši a získal titul šampióna Alpe Adria v kategorii AA SBK. „Jsem velmi rád, že se mi to podařilo v sobotním i nedělním závodě. Pneu Pirelli vydrželi, pouze v neděli mi skoro došel benzín,“ konstatuje Michal Filla, který v sobotu zvítězil s náskokem 2,621 sekundy před maďarským pilotem Bálintem Kovácsem (Ducati V4R), v neděli o pouhých 0,062 sekundy před Francouzem Enzo Boulomem (Yamaha R1).

„V šampionátu Alpe Adria AA SBK mám na Michala Fillu dvaadvacetibodovou ztrátu,“ konstatuje před závodem Michal Prášek. „Určitě mám šanci titul získat a udělám pro to vše!“ Prášek jede v kategorii AA SBK na stroji BMW S1000RR, v sobotním i nedělním závodě skončí Prášek v kategorii Alpe Adria AA SBK čtvrtý za Fillou, Bálintem Kovácsem a rakouským pilotem Hannesem Schafzahlem na Yamaze R1, celkově obsadí v AA SBK druhé místo se ztrátou 58 bodů za Fillou (286:228). „Jsem zcela vyčerpán,“ prohlásí po skončení závodu Michal Prašek, který vedle AA SBK vede také motocykl v kategorii STK600. Mimochodem – v Brně ve finálovém závodě ze za vítězství nezíská 25, ale 37,5 bodu.

Lukáš Pešek závodí na stroji Kawasaki a před finále v Brně je v AA STK 1000 druhý za Davidem Božičem na BMW S1000RR (164:148), třetí je Ladislav Chmelík (Yamaha R1, 142 bodů). Pešek si stěžuje, že je na startu příliš mnoho pilotů. Chmelík v letech 2020 a 2021 nezávodil, letos to zkouší na stroji Yamaha R1: když osloví majitele slovenského týmu Maco a dostává překvapivě svolení! Karel Pešek získává sobotní vítězství o 3,699 sekundy před Chmelíkem a o 14,732 sekundy před Davidem Božičem. V neděli vítězí francouzský pilot Enzo Boulom (Yamaha R1) před Chmelíkem a Peškem, David Božič je až šestý a Karel Pešek se stává vítězem kategorie AA STK 1000 s náskokem 6,5 bodu před Božičem (209,5:203), Chmelík je s 202 body třetí. Chmelík: „Oba brněnské závody jsou to nejlepší, co jsem na ´litrové´ motorce zajel,“ konstatuje Chmelík, jehož mechanikem je bývalý pilot kategorie „superbike“ Viktor Noss. „Od třetího kola se mi v neděli sjížděli obě pneumatiky,“ říká po nedělním závodě Karel Pešek.

V kategorii AA STK 1000 závodí chorvatští piloti Tomislav Trtanj, Dominik a Zoran Buterin. Vsázejí na motocykly Yamaha R1 a v roli mechanika jim pomáhá Marko Erceg. Pamatuji si ho s mezinárodního mistrovství CEMC, kde ve třídě do 1000 cm3 obsadil třetí pozici. Největší radost mu udělá Dominik Buterin, který v nedělním závodě v kategorii AA STK 1000 obsadí 7. pozici.

Nejrychlejší kolo zajíždí v sobotu časem 2:04,406 sekundy Maďar Bálint Kovács a v neděli časem 2:04,703 sekundy Michal Filla.

Kategorie 125 SP, 125 GP, 250 Open a Moto 3

Sobotní závod se jel na 6 kol, v neděli na 11 kol.

Závod v sobotu musí být po 3. kole přerušen červenou vlajkou kvůli dešti a nebyly započteny žádné body, náhradní závod se pojede v neděli. V nedělním prvním závodě se okamžitě dostávají do čela piloti kategorie Moto3. V napínavém závodě vítězí účastník Northern Talent Cup Michal Prokeš, který vítězí před Tadeášem Benáčkem (oba na motocyklu KTM RC4R) o 0,083 sekundy. Třetí skončí Jan Verner před Vojtěchem Vyziblou (oba KTM RC4R) s časovým rozdílem 0,080 sekundy. Ve druhém nedělním závodě zvítězí Tadeáš Benáček před Michalem Prokešem, časový rozdíl je pouhých 0,106 sekundy. „Od třetího do předposledního kola jsem vedl, pak mě v cílové rovince předjel,“ konstatuje Prokeš. Benáček: “Pneumatiky mi vydržely až do konce, byla mi hrozně velká zima!“ Na třetím resp. čtvrtém místě dojíždí (stejně jako v prvním závodě) Verner a Vyzibla.

Trenérem brněnské akademie JRT Circuit junior Racing Team je Michal Šembera. „Do brněnské akademie patří vedle Michala Prokeše a Tadeáše Benáčka ještě další piloti Moto3 Jan Verner a Vojtěch Vyzibla, dále Patrik Holešinský a David Filipín z kategorie SSP300, Jonáš Kocoureka, Marek Peichl a Daniel Tureček z kategorie do 600 cm3. „Čeká nás ještě strašně moc práce,“ konstatuje Michal Šembera.

V kategorii 125GP startují piloti na motocyklech Honda RS125. V sobotu získává vítězství Patrik Kolář před německým pilotem Chrisem Meyerem o pouhých 0,211 sekundy. V neděli dosahuje suverénního vítězství Chris Meyer.

Ve třídě 125SP vyhrává v sobotu i v neděli Lukáš Fikker na stroji Aprilia. V sobotu je druhý Peter Rauch před chorvatským reprezentantem Karlo Gršičem (oba Aprila), v neděli je druhý Gršič před Josefem Svobodou (Aprilia).

V kategorii 250 Open je v sobotu i v neděli nejrychlejší německý pilot Frank Eismann na Yamaze TZ250.

Nejrychlejší kolo zajíždí v sobotu časem 2:23,297 a v neděli časem 2:23,423 sekundy Tadeáš Benáček. 

Text a foto: Tomáš Gescheidt


1.12.2022

Registrace na sezónu 2023 byla spuštěna

Od této chvíle můžete žádat o udělení licencí na sezónu 2023 pro všechny divize Českomoravské asociace motocyklového sportu. Vyplněné licence prosím zasílejte výhradně...

číst více


25.11.2022

Fotogalerie: Slavnostní vyhlášení Mistrovství a přeboru České republiky CAMS

5. listopadu se v prostorách tiskového střediska Masarykova okruhu uskutečnilo slavnostní vyhlášení nejúspěšnějších závodníků Mistrovství a přeboru České republiky pod...

číst více


18.10.2022

Slavnostní vyhlášení sezóny 2021 a 2022 na přírodních okruzích

Slavnostní vyhlášení sezóny 2021 a 2022 seriálu Mistrovství ČR a Přebor ČR na přírodních okruzích se uskuteční 5. listopadu od 17 hodin v tiskovém středisku Automotodromu...

číst více


4.10.2022

Reportáž z Velké ceny Bohumila Staši od Tomáše Gescheidta

Druhý ročník podzimní Velké ceny Bohumila Staši se konal v termínu 30. září až 2. října 2022. Závod se jel pod hlavičkou Českomoravské asociace motocyklového sportu CAMS jako...

číst více


2.10.2022

Potvrzeno. Alpe Adria dorazí na Masarykův okruh i v příští sezóně

Velká cena Bohumila Staši uzavřela sezónu Mistrovství a Přeboru ČR na přírodních okruzích, stejně jako mezinárodního šampionátu Alpe Adria. V nejsilnější třídě Alpe Adria...

číst více


8.9.2022

Šampionát na přírodních okruzích pokračoval v Dymokurech

O víkendu se v Dymokurech uskutečnil předposlední podnik Mistrovství a Přeboru České republiky na přírodních okruzích pod patronátem Českomoravské asociace motocyklového sportu. Na...

číst více


1.9.2022

Mistrovství a Přebor ČR na přírodních okruzích směřují z Trenčína do Dymokur

Závody na slovenském letišti v Trenčíně vstoupil do druhé poloviny sezóny šampionát a přebor České republiky na přírodních okruzích pod patronátem Českomoravské asociace...

číst více


1.8.2022

MČR a národní šampionát na přírodních okruzích vstupují do 2. poloviny sezony

Letošní kalendář termínů Mistrovství České republiky a Přeboru na přírodních okruzích pod patronací Českomoravské asociace motocyklového sportu zahrnuje deset závodů v šesti...

číst více


8.3.2022

Mezinárodní šampionát Alpe Adria 2022 bude dvakrát hostit brněnský Masarykův okruh.

Do kalendáře letošní sezóny mezinárodního motocyklového šampionátu Alpe Adria přibyly další dva závody. Oba se pojedou na Masarykově okruhu v Brně v rámci Jarní ceny Brna a Velké...

číst více


12.1.2022

V Liberci se pojede na podzim i Enduro Sprint.

V kalendáři závodů divize Enduro přibyl další závod. O prvním říjnovém víkendu se v Liberci pojede další podnik, a to Enduro sprint. Po již dřívě plánovaném květnovém Cross...

číst více


20.12.2021

Zahájení sezony 2022 !

Sezona Českomoravské asociace motocyklového sportu pro rok 2022 zahájena. Sezona závodů CAMS 2022 je dnešním dnem – 5. lednem 2022 zahájena. Od tohoto data je možné standardní...

číst více


5.10.2021

Reportáž: Velká cena Bohumila Staši 2021

Text a foto: Tomáš Gescheidt Podzimní Velká cena Bohumila Staši 2021 se koná v termínu 1. – 3. října 2021. Jela se pod hlavičkou Českomoravské asociace motocyklového sportu CAMS a...

číst více


18.7.2021

Velká cena Bohumila Staši.

Podzimní motocyklové závody roadracingu na Masarykově okruhu ponesou jméno po slavném závodníkovi ze Strakonic.18. července 1971, tedy přesně před 50 lety Bohumil Staša po heroickém...

číst více


6.7.2021

První letošní enduro sprint startuje o tomto víkendu ve Zlatých Horách.

O nadcházejícím víkendu začíná letošní seriál závodů MČR a POHÁR CAMS ENDURO OPEN 2021 Enduro sprintem ve Zlatých Horách. Jak v jednotlivcích tak i v družstvech. Zlatohorští...

číst více


15.6.2021

Závody divize ENDURO pokračují o tomto víkendu v Rudníku.

Letošního seriál MČR A POHÁR CAMS CROSS COUNTRY OPEN 2021  pokračuje o tomto víkendu závody v Rudníku. Chybět nebude ani závod pro nelicenční hobby jezdce a dvojice. Trať je po...

číst více